ממליצים עלינו:

חשיבות של עבודות איטום

מבנה נועד לספק לנו הגנה, חמימות ותחושה של יציבות. כדי שהמבנה אכן יעמוד בתפקידיו אלו הוא חייב לעבור תהליכי בנייה יסודיים ומקצועיים מאוד. שאם לא כן, המבנה עלול לחשוף אותנו לתופעות שונות ובלתי נעימות בעליל. אחד הנושאים הקריטיים והמדוברים ביותר הוא נושא האיטום גגות . שלב זה הוא קריטי בכל תהליך בניה, והוא מתבצע לקראת הסוף. יש אופציות שונות ושיטות עבודה שמוכרות בתחום, לכל אחת תכונות ומאפיינים אחרים.

מה מתרחש בהיעדר איטום מושלם?

מבנה אטום הוא מבנה שמספק הגנה מפני מים. ואילו מבנה שהאטימה שלו אינה מלאה חושף את הדיירים, את התכולה ואת המבנה עצמו לנזקים רבים. וזאת כתוצאה מחלחול של מי גשמים. יש להבין כי גג המבנה הוא זה שניצב חשוף מול השמש ומי הגשמים שניתכים בעוז. והוא זה שצריך להתמודד אתם ולספק למבנה כולו את ההגנה הנדרשת. ואם אין איטום מושלם – המים יחלחלו פנימה באין מפריע.

רטיבות בתוך המבנה

מים שמחלחלים אל תוך מבנה הם גורם מזיק בדרגה ראשונה. וזאת כי נזקי מים נוטים להתפשט הלאה. הם נספגים בתקרה ובקירות, ויוצרים נזקים של ממש גם בשכבות העמוקות יותר. כמו כן הרטיבות עלולה להגיע לרהיטים, ולגרום לאוויר לח וטחוב, ולריחות לא נעימים במבנה. כל זה מסביר מדוע עלינו לעשות כל מאמץ כדי להבטיח כי עבודות האיטום מתבצעות במקצועיות רבה וללא פשרות.

למידע על איטום שלילי בהזרקה, לחצו כאן >>

איטום לקראת החורף

שכבות האיטום נועדו לספק למבנה אטימה למשך תקופה מסוימת. ואילו לאחר תקופת מה האיטום עלול להיפגם ולהינזק כתוצאה מהשמש והגשמים. לפיכך יהיה צורך לבצע איטום מחודש אחת למספר שנים. יש מקרים בהם אפשר יהיה לטפל באופן נקודתי בתפרים או באזורים בעייתיים בגג. ואילו במקרים אחרים יהיה נחוץ לבצע איטום מחודש לכל שטח פני הגג.

אנשי מקצוע מומחים בתחום

איטום מצריך הרבה מאוד הבנה ויכולת מקצועית. לכן לעולם לא נכון להזמין פועלים שאינם מתמצאים או חברה מתחילה בענף. חובה לוודא כי אתם מפקידים את המלאכה בידיים אמונות של איש מקצוע מיומן ומומחה בתחום. זה שידע לבחון את המבנה, להגדיר את מצב הגג, ולהציע פתרונות יעילים ועמידים שיוכלו לספק לגג את האטימות הנדרשת שתלווה אתכם לאורך שנים. כי איטום מקצועי הוא איטום שמתבצע מתוך חשיבה על העתיד ועל התהליכים שעתידים להתרחש – כדי לספק למבנה אטימות מלאה ועמידה לאורך זמן רב ככל האפשר.

עבודות איטום
צרו קשר